Genetikcianne Normal doğum olacak nasipse ama rahim ağzı açılsın diye ne yapmalı? Hareket ediyorum çok squat,merdiven,hurma ama henüz bir belirti yok. Ne yapmalıyım arkadaşlar? Salı doktorum tatile çıkıyor
Kayaozge Genetikcianne Benim de normal doğum olacaktı bebeğim pozisyonunda almıştı yapmadığım hareket kalmamıştı ama işe yaramadı en son sezeyana alındım hatta 41 hafta beklemiştim normal doğurayım diye
Genetikcianne Kayaozge Doktorum da dedi 41e dek bekelriz. 41 sonrası sezeryan planlamak gerekir diye. Hayırlısı olsun
Busraakay_26 Genetikcianne düşük tehlikesi falan geöirip hiç hamileliğin ilk zamanı ilaç verdi mi doktor
Kayaozge Genetikcianne Aynen 41 kadar beklettiler en son sezaryan oldu sağlık olsun sizin içinde hakkınızda hayırlısı olsun Allah yardım etsin
Genetikcianne Busraakay_26 hiç riskli gebelik değildi en başından beri herşey yolunda idi. Hatta rahat bı gebelik geçirdim. Kızım inatçı çıktı ☺️