Mucizemgeldi Ay çok merak ediyorum kaçıncı haftadan sonra başlanılması gerekiyor sizce detaylı ev temizliği düzen kıyafet yerleştirme hazırlama hastane çantası en son olur galiba sizce
Yazmelegi_ Mucizemgeldi 31 32 de genel temizlik yapıldı sonra kıyafetler yıkandı ütülendi 34 te çanta hazırladım suan 37+4 teyim pazartesi doğum var yarın da normal temizlik yapilcak
turkuaz_ Mucizemgeldi ben kıyafetleri iki gün önce yıkadım dümde ütüledim yerleştirdim . Nevresimleride aynı şekilde . Kendi lohusa takımlarımı sipariş verdim gelsinler onlarıda yıkıcam. Ama bebek elbiseleri tam değil çok eksik var heralde 30. Haftaya kadar tamamlwrsam 32 de falan hastane çantamı yaparım
Zynppp_0999 Mucizemgeldi bende 32 haftadan sonra başladım ama iyi ki de başlamışım her gün yavaş yavaş yaptım hemen yoruluyordum. Koltukları silinceye kadar yaptım şuan 36. haftayım. Bence fazla geç kalmamak lazım. Zaten yaptım diye daha yapmamazlık olmuyor elbelt gene yapıyorsun ama derinden yapıcaksan temizliğe biraz erken başlamakta fayda var.
Mucizemgeldi Zynppp_0999 teşekkür ederim 🌸 ben henüz 24 haftadayım ama herşeyim eksik hayırlısı bakalım
Zynppp_0999 Mucizemgeldi o eksikler zamanla tamamlanıyor hiç merak etme canım. Yavaş yavaş bitiyor. Senin var daha yavaş yavaş yaparsın😌🌸
2bebek1huni Harvicell bebeğim küçük ağırlaşmadan halledeyim çünkü çocukla zor oluyor dedim , hem de ilkini 38 de dogurmustum 36 da da kanamadan 3 gün yatmıştım hastanede. ne olur olmaz diye erken başladım. Oğlum da oyun istiyor günün çoğu onunla geçiyor zaten
rumeyshaan Mucizemgeldi 30’da yapilmasi taraftariyim ben sonlara dogru koltuklarimi halilarimi perdelerimi yikatir dip kose temizlik yaparim demistim 34’te dogurunca hepsi dogumdan sonraya kaldi
esnyz14 Mucizemgeldi Valla temizlik için ne kadar erken o kadar iyi diyebilirim çünkü bebek toplanması 3. Trimesterde çok oluyor ağrılar bir kenara. Zorlanma durumları başlıyor. Ben hastane çantamı 35 haftada hazırladım 🌺
Asel-2023 Mucizemgeldi 26 dayım bebeğimin yatağının yununu yıkadım ilk bebek olmadığı için beşik felan yıkadım 2 gün dur basladim
Seyma-10 36 haftama girdim geçen hafta dipten boya temizlik işini yaptım bebek eşyaları çok önceden yapıldı şuan buzluk yapıyorum ama zorluyor artık belim yanım ağrıyor son 36 lara bırakmamak lazımmış