Yenianneperci35 Haziran2023 özelden ziyade manisa şehir hastanesi çok iyi, gitmediyseniz tavsiye ederim
Nurr_22_22 Haziran2023 Akhisara yakinsaniz mavi hospitale gidebilirsiniz Fatma hanım iyi doktordur hastanede temiz çalışanlar güler yüzlü muayene en son 415 TL di arttı mı bilmem doğuma da 9500 ödemiştim Şubat ayında
Sdyyld Haziran2023 akhisar mavi hospital gülden hanım harika bir doktor sakin her zaman destekleyen kesinlikle tavsiyemdir🥰
Yenianneperci35 Haziran2023 kuzenim orada ebe bir sorayım , ben ikili teste gitmiştim gayet memnun kalmıştım