Seyma_2903 Kızlar 37+6 Şuan belimden kasıklarıma kadar bir uyuşma oldu acılıydı ama hemen geçti Şuan çok az bi regl olmadan 2 3 gün önce bel ağrısı olur ya aynı öyle ağrı var sizce bu ağrı doğum sancısı mı?
Evazada Seyma_2903 36+3 deyim aynı bel ağrısı dün geceden bendede var çok kötü anlayamadım bende🤦🏻♀️
Seyma_2903 Busraakay_26 düzenli olarak gelmiyor ama daha önce hiç böyle olmamıştı ağrılarım bugün bebek çok hareketliydi sonra kısa süreli şiddetli bi ağrı oldu