Kızlar selam 34+1 haftalık hamileyim normalde baya döner bebeğim içeride dışarıdan çoook çok belli olur bugün o kadar hareketli değil. Görüyorum yine hareketi ama baya az az. Sorun olur mu sizce bu haftalarda normal mi???? Sürekli yattım bugün hep ondan mı acaba bilemedim. Sağlık ocağina gidip kalp atışını ancak yarın dinleyebilirim bugün aracım yok sağlık ocağimda yürüme mesafesi değil uzak maalesef havada malum. Yazarsanız cok sevinirim 🙏🏼