Tam bilemiyorlar daha kilo alir bebrginiz benim dr 38+5de dogum yaptim 3 kilo demisti dogdunda 2500du bebegim bazilarinada 3 diyolar 4 kilo doguyor herkeze gore degisiyor genlerle alakali bence benim esimde minyon bende o yuzden normal demisti bnm dr.umda