[](https://) 
Herkese merhaba. Tam bir hafta önce gebelik testim pozitif çıktı 18 Temmuzda test verdim beta 690 idi. Dün gece(24 Temmuz) tekrar test verdiğimde betanın 1330 olduğunu gördük. İki testten birini başka bir şehirde diğerini başka bir şehirde verdim. Sanırım laboratuvarlar arası sonuçlar farklı çıkabiliyormuş. Gerekli değer artışı olmadığı için bugün kontrole gittim ama dış gebelik değilmiş kese göründü. Sağlıksız gebelik olabilir 48 saat sonra tekrar test ile sonuca bakalım artış olmaz ise alırız dediler. Fotoğraf da yükledim. Geçen haftadan beri buradan sizlerden çok şey öğrendim. Varsa tecrübesi olan bilgi paylaşabilirse çok mutlu olurum