Tgcgkhn Bi anda sancı girdi hastanedeydim o sırada nstye aldılar sancı çıktı 2 saat sonra tekrar çekelim dediler önemli bi sancımı acaba haftamız 33
Minis122 Tgcgkhn sancin tok canm bir kere cikmis oda. Cok yuksek dehil benimde 33 de 10 fk bi gelen sancim.vardi neler yaptilar gecmedi 37 de dogum yaptım. Bebegin hareketsiz oldugu icin tekrsr istemislerdir. Yada birdaha baglaninca sanci olacakmi die tetbir amacli baglicakalrdir benim sancim olunca 45 dk uzun cekmislerdi
Ada_ada Tgcgkhn Ben hemşireye sormuştum geçen gün alttaki çizgi neden düz yükselmeler yok diye. O da eğer sancın olsaydı o çizgiler yukarı çıkıp aşağı inerdi yani zikzak çizerdi düzensiz şekilde dedi. Ona göre hesaplayabilirsiniz.
Gamzegll Merveozl ondan ziyade sancın artacak mi diye istemişlerdir kuzum bebek uyusada sancı varsa görülür zaten
Minis122 Tgcgkhn duzenli ise yatis verip ilac serun durdururlar canm hayirlisi. Neyse o olsun ins. Gecer sancin
Tgcgkhn Minis122 dünden beri yatıyorum hap ile sancıyı durdurdular gibi böbreklerimde genişleme varmış
Minis122 Tgcgkhn ins sabreder miniginiz. Sizede gecmis olsun bende ilqcla duruyordu ilac etkisi gecince basliyordu.
Tgcgkhn Minis122 2 saatte bi ilaç veriyorlar problem sancıdan geçti rahim kısalığına geldi 1.8 cm olmuş 🤦🏼♀️
Minis122 Tgcgkhn hakkinizda hairlisi csnm ins durabildigince durabilir gelisimi nasil bebeginizin kilosu falan
Tgcgkhn Minis122 2,5 kg 2550 gram 33 haftalık ama 35 gözüküyor ciğer geliştirici iğne yaptılar bugün tekrar yapacaklar yarın ultrasondan sonra kendi doktoruma gidicem çıkış yapıp
Minis122 Tgcgkhn anladim xnm kilosu guzel. Benim oglumda ayniydi o haftada. İns sagliklamkucagina alirsin
Ada_ada Tgcgkhn çok geçmiş olsun canım, her şey çok güzel olsun inşallah, tedbir amaçlı yatırmaları iyi, ne gerekiyorsa yapılır🙏insan kendini hastanede daha güvende hissediyor.