Kızlar bu sabah uyandığımda külodumda hafif ıslaklık vardı bir de sağ bacağımda ıslaklık vardı.ama hava da çok sıcak yastığa bacağımı koyup uyuyorum genelde.yataktan kalktığımda çarşafta gördüm azcık o ıslaklığı.Akıntım da var şu sıralar.37 haftalık hamileyim .Sizce suyum gelmiş olabilir mi? Gelse anlardım diye düşünüyorum ya da devam ederdi gelmeye dimi ?