Bugün ilk doktor randevuma gittim gazi hastanesine.ogleden once verdim bütün kan idrar testlerimi. 1 ay sonraya da 2 li tarama sırası verildi. Ben kan test sonuçlarımi şimdi değilde 1 ay sonra tarama testine gireceğim gün alabiliyomuyum yoksa bugün almak zorundamiyim. E nabizda var çıkmış sonuçlar.Hastane eve uzak bu sıcakta bulantiyla zor tekrar gitmek.