Ben regle 4 gün kala erken gebelik testi yaptım 10 dk da çıkmadı bir şey sonra sabah bir baktım sonradan silik çıktı dikkate almayayım dedim test yaptım yine bu kez silik çizgi 2 dk da falan çıktı kan vermeye gittim 41 çıktı beta şuan 4+6 yız 😊 umarım sizinde öyle olur