Senn suyun çok muş ya o yapıyor bnmde 2 kere çoğalıp normale döndü çoğalınca bnde çok gerginlik acı ve kasılma yaşiyordum diyetle düzeliyor geblk şekerim çıkmadı ama şekerli gıda diyeti yapıyorum karbonhidrat tüketimine dikkat ediyorum. Şuan suyum norml olduğu halde böyle olmak tedirgin ediyor beni. Sizde dikkat edin suyunuz normle döner inşaallah