kardelennn1 Kızlar perinatolojiye gidicem ama ilk önce kadın doğuma görünmem gerekiyormuş devlet hastanesi adı altında tabi böyle durumu yaşayan var mı
zeynozey kardelennn1 aynen canım önce kadın doğuma gidiyorsun doktor seni yeşil alana atıyor sonra perinatolojiden randevu alabiliyorsun
Lallaydnn Evleneli 10 ay oldu ilk 4-5 ay doğum kontrol hapı kullandım ve yaklaşık 6 aydır korunmuyorum hamile kalamadım herhangi bir sıkıntı oluşturmuştur mudur doğum kontrol hapı sizce
hasret80 Önce devlet kadın doğum rabdovu alıyorsun sonra eğer orası seni perinotoloji yonlendiriyke bir sorun varsa bakıyor. Ben ikiz hamileliğim var beni perinotoloji takip ediyor surekli15 günde bir