Ulku04 2020 şubat ayında doğum yapmıştım doğuma 1 hafta kala yeni doğan katında yangın çıkmıştı o yüzden yeni hastanesinde yapılmıştı doğumum. Yeni hastaneye yani international olan bölümde olmuştu hastane değil resmen 5 yıldızlı otel gibiydi şimdi tamamen oraya taşınmış doğum bölümü 2. Hamileyim yine ayni doktor ayni hastaneye gidiyorum hastaneden çok doktorun iyisine denk gelmek önemli ben çok memnun kalmıştım