Nrmrv 30+3 haftalığım benimde aynı şekilde idrar tahlilinde enfeksiyon çıktı 3 temmuzda kontrolümde erken doğum riskim olabileceğini öğrendim ve o zaman bebişim 965 gramdı haliyle çok korktum üstüne kuru kaşıntı olayım başladı ve ciğerden gelen bir şey olabilir dendi tahlile göre yatış olabilirdi ama temiz çıktı tahliller şükür ama bebişim iyice aşağı inmiş erken doğum çok yüksek bu yüzden frogestan fitil ve iğne kullanıyorum erken doğuma karşı bu yüzden özellikle enfeksiyon için bir şey vermedi sanırım fitil etki edecek. Doktorunla görüş bence eğer çok aşağıda ise sana da fitil verir diye düşünüyorum