Dandikbebe Kızlar 35+4 haftalık olduk. Bu zamana kadar olmayan mide yanması, yemek borusu yanması, ağza acı su gelmesi yani reflü ck kötü halde yasıyorum 😔 doktoruma yazdım, rennie duo günde 3 kez kullan dedi. Doğal başka ek olarak ne yapabilirim 😔
Asli33 Dandikbebe 28 haftaya kadar bulantı kusma çekmiş 28 haftadan snra reflü olmuş birisi olarak rennie bana hiç bir işe yaramadı canım 😫 35. haftaya girdim bana tek çare sekersiz sakız oldu sabahtan akşama kadar sakız çiğniyorum 😢
Dandikbebe Asli33 bende bu haftaya kadar reflü filan hiç bilmedim ama suan öyle zorluyor ki 😔 bende sakız deneyeyim o zaman cnm, ck tsk ederim. Valla fenalardayım 😔😔
Burcu3509 Yastığınızı yüksek yatın ve sade soda için. Bende oldum doktorum böyle tavsiye etti. Ayrıca sakız çok çiğnerseniz çocuğunuz gazlı olur . Küçük bir bilgi vereyim dedim 😇
eminehilise Salçasız, yağsız yemekler işe yarıyor. Diyet yapar gibi beslenmede mide toparlıyor kendini.