Kızlar ben şimdi sağlık ocağından geliyorum tetenoz için gitmiştim hemşireme ödemim olduğundan bahsettim oda baktı bacaklarıma bu hafta (23+5)için fazla olduğunu tansiyonuma baktırmam gerektiğini söyledi biraz korkuttu beni açıkçası bu ödem şişlik tansiyondan olabilirmiş tansiyonda gebelik zehirlenmesi belirtisiymiş sanırım hemen doktora gitmeli miyim