nurcakar03 içlik koymuştum zıbın koymuştum içlik giydirmişlerdi şu ipli uzun kol ince olanlardan. Alt üst takım koymuştum şapkası eldiveni çorabı. Ocak da doğmuştu oğlum. Hatta odaya geldiğinde battaniyeye falan sarıyoduk üşür diye hemşire gelip uyarmıştı odalar bebek sıcaklağına göre ayarlanıyor çok sarmayın diye.