Kızlar bugün tam 31+0 oldu kızım. Kontrole gittik. 34+0 ile uyumlu çıktı tüm ölçümleri. Kilosuda 2200 dedi. Haftaya tekrar gel açlık tokluk bakalım dedi. 24. haftada şeker yüklemem temiz çıkmıştı. Sonradan gebelik şekeri yükselip bebeği hızlı kilo almaya başlayan var mı? Bu haftada sizin bebişler kaç kiloydu