Ruhsar35 ay hemen hemen yakın günlerimiz benim de kızım 36+5 🥰 son haftalarda çok alıyor diyorlar inşallah öyle olur 🙂 sağlıklı olsunlar da bide 🙂 bende pazartesi tekrar gideceğim sezeryan için gün verecek nasip olursa ,🙂 sizin nasıl olacak doğum sezeryan mi normal mi