Merhaba doğumdan sonra bir kez regl gördüm ve kanamam doğum öncesi gibiydi. Spiral taktırdıktan sonra ikinci kez regl oldum. Kanamam lekelenme şeklinde oldu ve 15gündür devam ediyor. Doktorum emzirme sürecinde ve sprialde bu durum normal dedi. Ama psikolojik olarak yoruldum. Yaşayan var mı? Ne zaman geçti?