Cansu10 parasetamoll ayy eveet 🙈 az kaldı ya ama hala ben doğurmucakmışım hep içimde kalacak gibi geliyor sanki😄
parasetamoll Cansu10 aynen valla hala inanmıyorum zaten gelmeye de niyeti yok 🤪 kanala girmiş mi sizin bebiş?
Cansu10 parasetamoll uzun zamandır Doğum pozisyonunda ama kanala girdimi bilmiyorum bakalım yarin kontrolümüz var neler dicek doktor ☺️