guzelanne01_ Benim bebeğim kolik değildi ama ilk 45 gün çok gazlıydı hem alttan hem üstten çıkaramadığında rahat edemiyordu 40nda götürdüm.bende aşırı memnun kaldım hiç sıkılmadı çok sevdi hatta banyo yaptırmak eziyet gibi oluyordu ağlıyordu ondan sonra alıştı suya 5 gün sonrada gazlardan vs tamamen kurtulduk bilmiyorum bana çok yararı dokundu 1 yaş oldu yine götürcem hem kaslari içinde çok faydası var