Tuğba hocaya gidiyorum çok memnunum. Muayene ücreti daha yeni 800 oldu. 1 muayene 1 kontrol şeklinde 3 hafta ara ile çağırıyor genellikle. Nst den ücret almıyor. Doğum lokman hekim hastanesinde yapıyor. Şuan yeni sezeryan fiyatı 15 bin olarak söylendi.