61sumeyra benimde oldu fazla oldu hata ara ara devam etti doktorum Burda yapılan yorumlar gibi bişey demedi burda insanlar panik yapıyor kahverengi akıntı rahim büyüdükçe bebek gelişmeye başladıkça olabilir dedi kırmızı renk olmasın kan 🩸 gibi olmasın pıhtı parça gelme gibi olmasın uzun süre gelme gibi bir durum ağrı ateş vb eşlik etme durumu olmadığı sürece sakın korkma dedi 7 haftalarda bizde de oldu 12 haftadayım arada oluyor ama çok şükür bir sıkıntı yaşamadım doktorda ilaç vermedi bişey yapmadık