Esoo44 ben mobilya sevmiyorum canım uyurken kafasını ayağını çarpar çok seven çoçukta görmedim ilk 6 ay anne yanı beşikten kullanıyorum ondan sonra gündüzleri sadece kullanıyorum düşebilir diye 2 yaşından sonrada oyun parkurunda yatırıyorum gündüzleride içine koyuyorum oyun oynuyor