Kubra00111 14. Günde öğrendim. Biz evlendik 2 yıl hiç korunmadık. Kimyasal vs hiç hamile kalamadım. Rahim filmi vs çekildi tertemizdi. Eşimin değerleri düşüktü. Varikosel ameliyatı oldu. Sonuç pek de değişmedi. Şans eseri gittiğim bir doktor yumurtalarımın polikistik görünümlü olduğunu söyledi. Kist yoktu. Adetlerim çok da düzenliydi. Ama her ay çok yumurtluyomuşum. Onlarda birbirini büyütmüyo muhtemelen dedi. Femara ve çatlama iğnesi verdi o ay hamile kaldım. Şu an 8 aylık hamileyim. Bu arada eşimin değerleri düşün olduğu için başka doktorlar bana sizin işiniz Allah’a kalmış, bir an önce tüp bebek merkezi olan bir yerde tedaviye başlayın demişti