Bebegim 40 haftalik oldu dun hastaneye gittim karnim acayip agriyor diye .kontrolum vardi ebeye dedimki kasiklarim cok agriyor duramiyorum dedim cati kontorlu yapti hic acilmam yokmus dogum belirtiside doktor ultrasonla bakarken gogus kafesime sadece dokundu ve bagirmaya basladim acayip agriyordu cunki beni tekrar eve yolladilar ve halla karnim cok agriyor diye aradim bagirsaktandir dediler saka gibiler 😩