Anlatmak İstediğinizi tam anlayamadım ama kalp atışı gibi pit pit bisey oluyor ilk hareketlerde ben ilk hamileliğimde içerden bisey dürtmüş gibi olmuştu ilk o şekilde hissetmiştim şimdi 17+5 im 2 gündür hafif hafif pıt pıt biseyler oluyor içimde bende bu şekilde hissettiğimi düşünüyorum