Kızlar iğnesen sonraki 12. Gün predictor marka erken gebelik testi yaptım negatif çıktı. Daha sonra pozitife dönme gibi bi durum olur mu acaba. Şuan iğnemin 14.günü test yapmadım. Bu ay adet geciktirici kullanmayı düşünüyorum (tatile denk geliyor adetim) ama cesaret edemiyorum ya varsa diye böyle bişey yaşayan oldu mu cevap yazar mısınız