Kızlar 1 aylık bebeğim var göğüsümde yara var ona rağmen emziriyorum. Ama kızımı emzirdikten sonra göğsümde ağrı oluyor. İçten gelen bir ağrı sanki sızım sızım sızlıyor 😕 acaba tekrar süt dolduğu için mi bu ağrı ne zaman geçer ki yaranın acısını boşverdim artık bu ağrı daha kötü sanki göğüsüme aynı anda bir sürü iğne batırıyorlar gibi varmı bu durumu yaşayan