birannis_ ben bu hapı düzensiz kullandım, adetim 19 gün öncesinden geldi ve azar azar sonra yine unuttum aralarda o adetim gittikten 3 gün sonra gene ara ara kanamalar yaşadım. Siz bu hapı uzun süre kullanmışsınız. Bu hap mı kanama yapıyor? Bırakmak istiyorum böyle sürekli kanama yapacaksa, bıraktıktan sonra da kanamalar devam eder mi? Çok rahatsız edici 😞 bilgi verirseniz çoook sevinirim ya da nasıl kullanıldığına dair ya da bırakırsam böyle kanamalar devam edecek mi sorusuna dair?