Kubrakarahan Kızlar artık 28. Haftamdayım bazen yürürken bazen dönerken sağ yada soluma sancı giriyor bazen geçmiyor bende panikliyorum doğal olarak böyle bir durum da doktor olmadan da gidip girebilirmiyiz
Tugbacolak Kubrakarahan bır kadın dogum acılıne gıdıp sıkayetınızı soylersenız alırlar onun dısında uygun haftaya geldıgınızde doktor otomatık ıstıyor genelde devlette 32. Hafta ıtıbarı ıle her muanede gırılıyor ortalama 20 dakıka suruyor karnınıza konulan ıkı adet aparat ıle bebegınızın hareketlerı ve sancı durumunuz takıp edılıyor
mujdeli Doktora şikayetlerini söylersen nstye girmeni ister muhtemelen zaten ben ilk olarak 31. Haftada girdim