Erva18 Kızlar afedersiniz ama lavaboda pembe leke geldi çok açık pembe hemde kan gibi değil yerleşme olabilir mi daha adete 7 gün var
humaninannesi61 Erva18 evet aynısını yaşatım pembe lekeydi öbür gün test yaaptım silik çıktı. Yerleşme kanamasıydı benim. Hayırlısı olsn inş
Babyyyyyyyy Erva18 bende adetimden 3 gün önce peçeteye gelmişti ertesi gün erken gebelik testi yaptım pozitif çıkmıştı
kncbalm123 Erva18 olabilir bende hamile oldugumu bilmiyodum lavaboyagittigimde 3.4 damla pembemsi birkaç damla geldi sonra günüm gecince hamile oldugumu ogrendim zaten normalde olucak bi durum değil
Babyyyyyyyy Erva18 yani belki tuhaf gelecek ama ben hapşırdığımda kasıkta batmam vardı daha sonra öğrendim ki o da gebelik belirtisiymiş
kncbalm123 Erva18 habide aklima geldi sık sık idrara çıkıyordum tabi 2ci gebeliğimde aynisi olunca anladim ilk gebelikte hic bisey bilmediğin için neyin neyden olduğunu anlamıyorsun şu sıcakta bile sık sık lavaboya gidiyorsan oda belirti
Erva18 kncbalm123 yok öyle değil mesela benim adet belirtim karın ağrısı bel ağrısı mide bulantısı gaz falan oluyor bunlarda var
Erva18 Babyyyyyyyy öylemi bende yok şuan bende ilk gebeligimde bel ağrısının hamilelik belirtisi olduğunu bilmiyordum