Rabisozdmr Merhabalar , aşırı agrasif ve sinirli olmaya başladım. Hemen herşeye kızıyorum 😒 Sizde de oluyor mu?
Bir-orhn Rabisozdmr kaçıncı haftadasınız bilmiyorum ama çok normal bir durum . Hormonlarınızın sürekli değişkenlik gösterdiği ve yüksek olduğu bir dönemdesiniz :)
Rabisozdmr 11.haftanın içindeyim , annemin evindeyim iki haftaya yakındır . Kendi evime gitmek istemiyorum , buraya mı alıştım evimden mi soğudum bilmiyorum eşimi görmüyorum iki haftadır sanki görmek istemiyorum gibi bilmiyorum ya çok kötüyüm
Bir-orhn Rabisozdmr tam hamileliğin zorlu geçtiği haftalardasiniz . İki etkende sizi etkiliyordur hem alışmak hemde hormonal değişiklik. Naçizane fikrim en kısa sürede evinize gidip düzeninize kaldığınız yerden devam etmeniz :(