Afzv gebelikte hiçbir şeyi yaptırma zorunluluğu yok bebeğine aşı yaptırma zorunluluğu olmadığı gibi. Fakaaaatttt ikili ve detaylı USG enn ennn ennn önemlisi. Yani hiç doktora gitme şansın olmasa bile bu ikisine mutlaka gitmeli ve yaptırmalısın. Devlette ücretsiz yapılan bir şey için neden tasaya düşesin ki? Kalbi delikse, organ eksikliği varsa, damarlarında sıkıntı varsa, ya da doğar doğmaz müdahale edilecek bir bebek ise, veyahut down sendromu varsa en azından kendini ve psikolojini buna hazırlamak istemez misin? O sebeple bu ikisi illa yapılmalıdır. Şeker yüklemesi yaptırmaz isen erken doğum riskin olabilir ama kalbi delik ya da ciğerleri eksik bebek doğar doğmaz ameliyat edilmezse ya da erken teşhis edilmezse başına neler gelebilir? Herşey Allah’tan diyip de köşeye çekilmemek lazım. Sağlıkla kavuşun