Meraba kızlar 9 gündür doğum yaptım ilk günler de bebek beslenemedi sıvı kaybı oldu onda 5 gün kuvezde kaldı sütüm gelene kadar şimdi size demek istediğim bebeğin doyduğunu nasıl anlarım canım çok yanıyor bidaha aynı şey olursa 🥺korkuyorum
İkinci sorum da şu yeni doğan bebekler hızlı hızlı nefes alması normal mi
3 de her süt verdiğimde de altına yapması normalmi
Kızlar kusura bakmayın ilk çocuk hiç bişey bilmiyorum 🙏🏻🥹afınıza sığınıyorum deneyimli anneler yazarsa çok sevinirim