Seherkoc ağır değil tek elle katlaniyo kucuk oluyo aşırı yer kaplamiyor sürüşü de baya iyi sanki kendi kendine gidiyor manevraları çok güzel
En güzel özelliği de tentesi aşağı kadar iniyor rüzgarı ve güneşi komple kesiyor. Yenidoğan döneminden itibaren de kullaniliyor tam yatıyor araba