anneoluyoruuumm16 Kzilar çok fazla idrar yolu enfeksiyonu varmış. Kültür testinde de üreme oldu yazıyordu bugün doktor augmentin yazdı. Perşembeye kadar hafiflemezse damardan tedavi uygulayacağım dedi. Var mı başına gelecen damardan nasıl tedavi uyguluyorlar
Aslyllmmaazz anneoluyoruuumm16 ben 3 ten fazla enfeksiyon geçirdim 2 kez fitil 1 kez ağızdan antibiyotik verdiler gebrligimin son haftaları idrarım yine kötü gelmiş ama doktor bisey yapmayalım dedi damardan çok bir farkı olduğunu düşünmüyorum antibiyotik vereceklerdir
anneoluyoruuumm16 Aslyllmmaazz teşekkür ederim. Benimde enfeksiyondan dolayı kanamam var. Doktor dirençli bir bakteri türü dedi. Korktum biraz acikcasi
Aslyllmmaazz anneoluyoruuumm16 gebelikte enfeksiyona çok açık oluyo anneler korkmayın birsey olmaz inşallah