kızlar 30+1 haftaligim ama bebegim son 5 6 gundur sadece aşağıda hareket ediyor eskiden tekmeleri falan gobek deligimin üstünde belli oluyordu simdi her hareketi kasiklarimda tekmeleri de göbek deligim hizasında size de oluyor mu böyle. baş geliş olduğu için mi aşağıda hissediyorum acaba anlayamadım hep baş gelişti ama yukarıda da hissederdim artık tik yok hep aşağıda