Daisy0000 kubra-yldz47 Asla önermem. Rahminiz olması gereken yere inmeden korse takılmamalı. Bende sezaryen oldum. Ama 40.günde kadin doğum kontrolünden sonra eğer hersey yolundaysa takmaya başlayacağım