Elifkodalogluuu
35+2 den selamlar başta benimde öyleydi öğlen 12 1 e kadar uyuyordum ama o uykuyu ne kadsr çok arıyorum biliyor musunuz 😀😀 gram uyku yok gündüz uyuduğum 2 saatle geçiyor tüm zamanlar karnımda hafif sızı sırtımda ufak bel ağrıları şişmiş karın sık idrara çıkma sıcaktan terler içinde kalma boşver yat yatabildiğşn kadar sağlıklı olunda ikiniz benim kusmaktan çok kanamam oldu hastanede yattım kaç kez bir sekilde geçiyor ama yatarak geçer inşallah sizin ki de o ilaçla toparladım ben bazen gece 2 sabah 1 tane aldığım da oluyordu yatmak iyidir boşver 😀 Allah herkese yardım etsin