Momofbebito Kızlar ne durumdasınız? Benim evim 17. Katta ve yine çok hissettim. Eşim de işteydi tektim evde. Aşağı inince sakinleştim ama doğum bu kadar yakınken (38+0) böyle bir şey yaşayınca çok korktum. Sizler nasılsınız, Allah hepimize sağlık versin🤲🏻🥺🥺
Hizligonzales Momofbebito Rabbin beterinden korusun birdaha yasatmasin ins. Biz kayserideyiz ama burdada baya hissedildi herkes asagi indi.
3Tospikannesi Momofbebito evet malesef aynı sorunu yaşıyorum doğumum yakın sancılarım oluyor 2 çocuğum var (14-11 yaşında) müstakil ev dışarı çıkması kolay ama ya doğum olursa çocukları evde bıraksam aklım kalır yanımda götürsem hastane kaç katlı dışarı çıkması zor kafam allak bullak oldu başıma ağrı girdi bu saat oldu kahvaltı bile yapmadım canımın sıkıntısından canım bişey de istemiyo büyük deprem bekleniyor Allah sonumuzu hayretsin inşallah 🥺
esraEb Momofbebito 17. Kat mı 😱 rabbim yardımcınız olsun. 😔 tedbirimizi alıp allaha sığınmaktan başka çaremiz yok. Allah korusun cümlemizi inşallah tekrarı olmaz 🙏
Okyanus1 Momofbebito çok geçmiş olsun kayseride hissettik gerçekten doğum yakınken insan tedirgin oluyor
tulay-01 3Tospikannesi cnm kozan fayı kırıldı buyuk deprem beklemiyorlar artcı olacak en fazla artcı da 4.7 dıyırlar ahmet Ercan dedu buyık deprem olursa sasırırım dedı fay hattı rahatladı deprem arastırmacı da aynı seyı söyledı tabı yıne herset Allahtan ınsallah olmaz
Elif380 @3Tospikannesi bende Gaziantep teyim şimdi yine büyük deprem mi bekleniyor haberi kim verdi bilgi verir misiniz
Aysezeyno Biz Kahramanmaraştayız 6 şubat depremine gittik uzun sürünce rabbim beterinden korusun sizde doğumunuz yakınmıs müstakil evi olup aileniz tanıdığınız varsa onlarda kalma ihtimaliniz varmı çok yüksek kat olunca daha fazla sallanıyorsunuzdur.
Nurdann Aysezeyno bende Kahramanmaraş’tayim yataktan nasıl kalktığımi bilmiyorum yüreğim ağzıma geldi Rabbim korusun herkesi 😞
Yaseee01 Çok geçmiş olsun bende tektim evde 36 haftalik hamileyim bebek için sakin kalmaya çalıştım ama çok zordu Allah’m bir daha yaşatmasın
Momofbebito Yaseee01 aynen ben de öyle ellerimi karnıma koydum dualar ettim biter bitmez de indim zaten şimdi kayınvalidemin evindeyiz akşam eşim gelince geçicez kendi evimize tekrar ama korkuyorum😔
ilknur_00 Momofbebito bende adanadayim hissettik baya Rabbim.beterinden korusun bir daha yaşatmasın inşallah. Doğum çantanız arabanızda hazır da bulunsun derim
tulay-01 Momofbebito gecmjs olsun cnm bende adanadayım kötu hissettik korkudan kasıklarım kötu agrıyır gecmedı hala rabbımnbır daha yasamasın
3Tospikannesi tulay-01 inşallah canım inşallah ya strese girdim iyice ağrılarım çoğaldı 🥺Rabbim hepimize sağ salim evladımızı kucağımıza almayı nasip etsin inşallah