Hastane çantasında eksıklerde sona yaklaştım ama kafam karışıyor arkadaşlar bir kaç detay sormam gerekıyor.
Sezeryan veya normal doğum ya da çok kanamalı veya az kanamalı olan anneler hepınızın bılgısıne ıhtıyacım var?
Çünkü nasıl doğum yapacağım bellı değil..
@ Kaç tane bebek bezı koymalıyız?
@Deepend aldım içinde 9 tane var iç çamaşırı kaç tane almalıyım?
@Hasta bezı de verdiler bana gerek var mı hastaneye getırmeme?
@Üç tane elbıse tarzı gecelik aldım 2 tane emzirme sütyeni yeterli olur diye düşünüyorum ama bilemiyorum.
-