Ssabanci Arkadaşlar selam 15 haftalık gebeyim bugün ve dün bebeğin böyle pıt pıt atma hissettim böyle bi şey dokundu içimde atma gibi bebek hareketi olabilir mi sizce siz ne zaman hissettiniz 🥰
Belginylmz Ssabanci bnde 15 haftalik hissttim doktorum sordu hissettinmi tekme hiç dedi bnde birkere hissettim dedim bu haftalarda nadir olur zaten dedi
262223-- Ssabanci bende 16 haftalıkta hissettim şimdi 32+0 olduk içerde coşuyor bildiğin 😂😂 uyutmuyor artık
Ssabanci Belginylmz hissedilebilir yani dimi erken mi dedim acaba başka bi şey mi deiye düşündüm bende 😆
02GE Bebek hareketidir, ben de erken hissettim minik minik kıpırtıları. Çok erken hissedemezsin demişlerdi ama şimdi anlıyorum bebişmiş 🥰
Melodimm Ssabanci Evet insan hemen kucagina almak istiyor😍🤲🏻Allah sağ salim kucagimiza almayı nasip etsin inşAllah Amin♥️🤲🏻