Kediannesi1 Teslimenursevil 10 yada 11. Gün 730 çıktı doktorlar o yüzden gün veriyorlar bekleyin diyorlar erken test yapmak pişmanlıktır
Omerkazim Teslimenursevil bak goreceksin canim inslahh kanda pozitifi. Sonrada bukadar stres yaptim diye kendine kizacaksin.🤲 cok.duaa ettim senin icin.cok zor bi surecc cok.iyi anliyorum seni ama biraz sabret.benim 5 ci gun emriyosuydu .5 ci gun idararda cikmadi bile.seni 3 gun embriyosu.test yapma bence daha tahlil gununu bekle 🥰
tugcehaniim Canım benim doktorum transferden 9 gün sonra kan testi ver demişti öyle yaptım Sakın test yapma çıkmaz demişti sabret biraz inşallah güzel sonuçlar alırsın 🙏🏻
Yasemincee26 Teslimenursevil neden testi erken yapıp vücudunu strese soktun . Biliyorum süreç zor bende gireceğim bi iki aya ama acele etme yat dinlen artacak inşallah
Ymr06 Teslimenursevil ben fitil kullanırken anlamıştım hamile olduğumu,rahimde şişlik oluyor sende öyle bir şey var mı
alpseda_ Deletedmom_85 canim ben özel hastaneye yazıldım diye orada yapıyolar ne test gerekiyorsa yaptırmak önemli bence
Teslimenursevil Ymr06 şimdi fitili koyarken farkettim siz diyince şişlik bendede varda acaba şişlik belirti mi
Kediannesi1 Teslimenursevil evet o yüzden test yapmayı bırakmanız pozitif düşünmeniz ve kafanızı dağıtmanız lazım stres hormonları durduruyor size zarar veriyor ihtimaliniz düşünüyor
Teslimenursevil Kediannesi1 Kediannesi1 daha iyiyim bugün yanlız bırakmıyorlar sağolsunlar dağılıyo kafam ama her sabah kalktığımda ilk aklıma gelen test yarın 6. Gün bakalım bi umut
Ymr06 Teslimenursevil ben 2 hamileliğimi öyle anladım canım hep fitil koyuyoruz ya 5.gunden itibaren değişmişti böyle şişlik balon gibi bir şey varmış gibi oluyor ve çok ileri itilmiyor fitil ilk baştaki hali gibi olmuyor yani bende pozitif oldu öyle olunca belirti diye düşünüyorum
tugcehaniim Teslimenursevil kuzum bende kullanıyorum şuan benimde şiş ama bu belirti diyebilirmiyiz bilmiyorum