Arkadaşlar merhaba 20temmuzda planlanan doğumum 19 temmuzda suyumun gelmesiyle erkene alındı.cok rahat hastaneye gittim tek skntm nasıl spinal olacgmdi çünkü ilk doğumum genel anesteziyleydi ve ben yine o şekilde istiyrdm neyse Drm spinal olucaksn dedi peki dedm deneyelm.cok uzatmicam iğne için hazirlandm burda çok rahat olun gerçekten asla acımıyor sinek ısırığı gibi sen derin nefes alırken bitiyor bile.sonra yaptrdlar sohbet muhabbet drm müzik actrdi her aşamada bilgilendirdi ve bebeğim doğdu harika bir duygu görmek buarada hiçbir acı hissi yok sadece dikerken skldm karnnda bişi yapılıyor hareket edemiyrsn o kısım biraz bitsn artık dedirtti ama inanlmaz keyif aldım süreçten sürekli dua okudum kendimi rahatlattm kapıda bekleyen bir oğlum vardı çünkü.hersey bitti odaya ben geldim diye seslenerek girdim herkes aglmakli.sonra ilk kalkışı söyleyeyim ilk dogummda 15gun karnmn içinde organlarm dokulurcesine ağrı acı hissetmiştim bu sefer sadece siziyla ayağı kalktım rahat rahat yürüdüm .herşey çok güzeldi.tabibara ara agrn oluyor ama bol türk kahvesi bitter çikolata tükettim .ben ilkini dogurmamisim eziyet çekmişim resmen iyiki spinal olmuşum kesnlikle tavsiye ediyorum.sonuc olarak evimdeym geldgm günden beri hiç yatmadım.insallah herkes benm gibi güzel bir süreçle bebislerini sağlıkla kucaklarına alırlar ..sevgiler…