Kızlar on günlük yeni doğan bebeğin var. Çok güzel çişe çıkıyor fakat her bezi nde azda olsa kaka var. Günde yaklaşık 9-10 değiştiriyorum bu yüzden. Az kaka olsa da pişik olmasın diye. Bir de kakası ishal değilde çok cıvık. Mesela altını açarken yakaladım Kakayı yaparken suda çıkıyor bu normal mi? Ayrıca aşırı gazlı bir bebek. Ağlayıp huysuzlanmıyor ama ne zaman memeyi ağzına götürse aşırı derecede osuruyor😊 hava mı yutuyor sütüm çok sulu mu gaz yapıyor bilmiyorum resmen yetişkin gibi osuruyor