Fahin ilk hamileliğimde 40.haftamda sabah yedide sancım başlamıştı. İlk çektiğim sancıyla doğum anında çektiğim hemen hemen aynı şiddetteydi. Ben karnımdan bekliyordum ama belimden sancı vuruyordu. Farklı bir ağrı hani tarif edebileceğim bir şey değil. İlk başta yarım saatte bir oluyordu, sonra yirmi dakikaya düştü. Öğleden sonra saat beş gibi hastaneye gittim gittiğimde beş on dakikaya düşmüştü sancım. Şimdi ikinciye hamileyim bakalım bu nasıl olacak 😅