Simgeee99 zeyno5542 dün Elele madre aldım indirim vardı kendi sayfasında yatakta hediyeliydi aralarında en kafama yatan oydu
EbruMD zeyno5542 kraft monaco aldım kurdum daha kullanmadım sağlam ve kaliteli duruyor anne yanı olmuyor ama bu benim istediğim bir özellik değildi zaten
zeyno5542 Nurcanben Anne yanı oluyor mu canım bi de sallarken beşiklerde gıcırdama oluyor diyorlar o yüzden bir türlü karar veremedim
Nurcanben zeyno5542 anne yani olduğu için aldım zaten saklarken gıcırtı oluyor mu bilmiyorum akşam eşime sallama aparatını taktircam deneyip tekrar yazarım
zeyno5542 Simgeee99 çok hoşuma gitti canım bonte 2 ama elele beşikleri için şikayet var sitesinde gıcırdıyor bebek uyuyamıyor yazmışlar o yüzden tereddüt ettim acaba gıcırdama yapar mı tekrardan beşik alamam çünkü yoyko park yatağa ve pierre cardin e baktım 3 ü arasında gidip geliyorum pierre cardin anne yanı olmuyor tek kötü yanı bu
zeyno5542 Simgeee99 inşallah yoktur canım zaten herşey çok pahalı tekrardan beşik almak o kadar para verdikten sonra deli eder insanı
Papatyacm Uzun bir kararsızlıktan sonra elele bonte 6 ın 1 aldık. Anne yanı olmasını ve 70×120 olmasını istiyordum. Fiyat performans olarak da çok araştırdık. Gıcırdama konusunda kafam karıştı ben hiç öyle bir yorum görmedim inşallah sıkıntı yaşamayız.
zeyno5542 Papatyacm Bende çok araştırdım ve hoşuma gitti bi yorumlara bakayım dedim şikayet var sitesinde video felan çekip atmışlar aşırı rahatsız edici böyle bir sorun çıkarır mı ilerleyen dönemlerde onu düşünüyorum
zeyno5542 EbruMD Güle güle kullan canım bende anne yanı bakıyorum daha kullanışlı diyorlar sürekli kalkıp eğilip bebeğe bakmam gerekecek yoksa bel ağrısından duramam büyük ihtimal🤦♀️
minikpatik EbruMD merhaba temmuz ayında kurmuşsunuz şuan kullanıyor musunuz bebiş doğrumu bende aynısınk aldım ama anne yanı olmadığını sonra öğrendim kullanımı sıkıntı oldumu bebeği alıp koyarken sizin için
Papatyacm zeyno5542 inşallah canım sağlıkla büyütelim kuzularımızı 😍 bende senin gibi düşündüğüm için anne yanı aldım bakalım 😇